top of page

Office Manager

210901
:מספר הפרויקט
נעמה כהן וחן טבת
:שמות הסטודנטים המציגים
מר קירש אמיר
:שם המנחה
יישומי רשת
:שם הסדנה
:מסלול הסדנה
:GitHub
פוסטר
מצגת
:תקציר הפרויקט

בשנים האחרונות, ובפרט עקב נגיף הקורונה, העבודה מהבית הפכה לחלק בלתי נפרד מהשגרה.
אם בעבר ניהול המשרד והעובדים התבצע על ידי מגוון גורמים (מערכות נוכחות, משאבי אנוש ועוד), כיום, ניהול המשרד שינה את צורת העבודה והמחשבה וכל זה לא רלוונטי.

Office Manager הינו ממשק אינטרנטי פשוט ונוח לשימוש העובדים והמעסיקים שמרכז את כל הפעילויות הנ"ל במקום אחד.
האתר מאפשר לעובדי החברה רישום הגעה למשרד, נוכחות במשרד (צפייה בעובדים הרשומים לתאריך מסוים), מילוי הצהרת בריאות ועוד.
בנוסף לאפשרויות אלה ישנן אפשרויות נוספות הזמינות לדרג הניהולי בלבד, כגון – צפייה בסטטיסטיקות (דוחות הגעה בשבוע/בחודש האחרון לפי קטגוריות שונות), ניהול העובדים (הוספה, עריכה ומחיקת עובדים) וכו'.

Office Manager מביאה צדדים נוספים לצד הניהול השוטף של החברה, מקלה על משאבי האנוש ומעניקה כלים לביצוע צעדים למען החברה וייעולה.

כלים וטכנולוגיות פיתוח – C#, ReactJS , MS-SQL, Rest-API. נתמך בדפדפן Chrome.
האתר הועלה לAmazon ומשתמש בSES לשליחת המיילים.

bottom of page